مرکز تعمیرات بوش،آاگ،کنوود،کندی و آموزش تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی بوش،آاگ،کنوود،کندی:ماشین لباسشویی،ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بوش و آموزش تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات بوش،آاگ،کنوود،کندی و آموزش تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی بوش،آاگ،کنوود،کندی:ماشین لباسشویی،ظرفشویی،یخچال فریزر،ساید بوش و آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی بوش

آیا ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است؟ آیا بوی بدی می دهد؟ آیا سر و صدای زیادی تولید می کند؟ این مشکلات و بسیاری از موارد دیگر از جمله مواردی است که ممکن است برای همه ماشین های لباسشویی از جمله ماشین لباسشویی بوش به وجود آید. گرچه برخی از مشکلات ماشین لباسشویی بوش بسیار جدی و اساسی هستند و لازم است که حتما با نمایندگی تعمیرات بوش و متخصصان آموزش دیده آنها برای تعمیرات لباسشویی مشورت شود، اما بسیاری از این مشکلات نیز با اقدامات بسیار ساده قابل رفع هستند. بنابراین نگران نباشید؛ شاید بتوانید با خواندن مطالبی که در ادامه می آیند، مشکل ماشین لباسشویی خود را به راحتی رفع کنید.

 

  • از داخل ماشین لباسشویی بوی بدی به مشام می رسد

این مشکل معمولا به دلیل باقی ماندن دراز مدت لباس های خیس در داخل ماشین لباسشویی و یا کثیف شدن مجراهای ورودی و خروجی آب و یا گرفتگی فیلتر دستگاه ایجاد می شود. به منظور برطرف کردن این مشکل برنامه clean drum یا cotton 90  را بدون لباس و به همراه پودر شوینده و سفید کننده اجرا کنید. اما توجه داشته باشید که از شوینده های مخصوص لباس های پشمی یا ظریف استفاده نکنید. معمولا پس از یک بار انجام این کار بوی نامطبوع دستگاه از بین می رود.

 

  • پس از پایان شستشو آب دستگاه تخلیه نمی شود

این مشکل معمولا به دلیل وجود اختلال در مسیر خروجی آب به وجود می آید که گاهی نیازمند تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش است. اما پیش از آن بهتر است ابتدا مسیر خروجی آب از جمله شیلنگ تخلیه و مجرای فاضلاب را از نظر نداشتن انسداد چک کنید. همچنین باید فیلتر دستگاه را باز کرده و آن را تمیز نمایید. زیرا وجود هر گونه گرفتگی در فیلتر نیز می تواند باعث ایجاد این مشکل شود. اگر با انجام این اقدامات مشکل برطرف نشد، به احتمال زیاد پمپ تخلیه خراب شده است و باید تعویض شود.   

 

  • دستگاه در مرحله خشک کردن، صدای زیادی تولید می کند

برای رفع این مشکل باید موارد زیر را بررسی نمائید. چک کنید که آیا دستگاه در محل مناسبی قرار گرفته و کاملا تراز است، آیا پایه های آن ثابت هستند، آیا پیچ های مخصوص حمل و نقل بیرون آورده شده اند؟ هر یک از موارد فوق می تواند باعث ایجاد سر و صدای زیاد دستگاه شود و با برطرف کردن آنها معمولاً مشکل صدای زیاد دستگاه از بین می رود. در غیر این صورت، ممکن است تسمه یا بلبرینگ های دستگاه دچار مشکل شده باشند که نیازمند بررسی و تعمیرات تخصصی است.

 

  •  از ماشین لباسشویی، آب بیرون می ریزد

به طورکلی نشت آب از ماشین لباسشویی مشکلی است که باید به دقت مورد رسیدگی قرار گیرد. اما پیش از تمام با تعمیرگاه مجاز بوش می توانید این موارد را بررسی نمایید و در صورت لزوم اقدامات  مناسب را انجام دهید. در ابتدا همه مسیرهای ورود و خروج آب از جمله شیلنگ های ورودی و خروجی را از نظر هرگونه سوراخ شدگی بررسی کنید و در صورت مشاهده هر نوع پارگی آنها را تعویض نمایید. همچنین توجه کنید که شیلنگ ها از محل اتصال خود به دستگاه و یا مسیر فاضلاب خارج نشده باشند. به علاوه مطمئن شوید که مجرای فاضلاب مسدود نشده است.اگر با انجام موارد فوق مشکل برطرف نشد مساله جدی است و لازم است که حتما  با نمایندگی مجاز بوش تماس بگیرید

 

  • لباس ها تمیز شسته نمی شوندد و یا پودر بر روی لباس ها باقی می ماند

تمیز نشدن لباس ها معمولا به دلیل پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی و یا عدم آبگیری کافی دستگاه به وجود می آید. برای برطرف کردن این مشکل می توانید مقدار لباس های موجود در دستگاه را کاهش دهید. همچنین باید آبگیری درست ماشین لباسشویی را بررسی نمایید. برای این منظور شیر آب را از نظر باز بودن و شیلنگ ورودی آب را نظر عدم وجود انسداد بررسی کنید. این مشکل همچنین می‌تواند از نوع ماده شوینده ناشی شود؛ زیرا بعضی از مواد شوینده حاوی ذرات حل نشدنی در آب هستند و استفاده از آن ها سبب می شود که ذرات ماده شوینده بر روی لباس ها باقی بماند. برای رفع این مشکل نیز می توانید برنامه rinse را انتخاب کرده و یا بر روی لباس ها پس از خشک شدن برس بکشید.

 

موارد اشاره شده در بالا جزء مهمترین مشکلاتی هستند که ممکن است برای ماشین لباسشویی بوش به وجود آید. اگر با انجام اقدامات ذکر شده موفق به حل مشکل نشدید، بهتر است با یک نمایندگی تعمیرات بوش تماس گرفته و موضوع را پیگیری نمایید. ما به شما آرینا سرویس را که یک تعمیرگاه مجاز بوش است جهت تعمیرات لوازم خانگی پیشنهاد می کنیم. این شرکت با برخورداری از کادر مجرب و آموزش دیده، یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات و انجام تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران است. در صورت تماس با این شرکت می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اسرع وقت  و با مناسب ترین قیمت دریافت نمائید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد